Kampania MMO.PL

MMO.PL

Nowe zasady programu
Sieć Afilo proponuje Afiliantowi (Wydawcy) możliwość pozyskiwania użytkowników, którzy są zainteresowani ofertą sklepu internetowego www.mmo.pl .

Firma Mini Market Odchudzania powstała w 2005r. Dziś jesteśmy największym w Polsce sklepem z branży dietetycznej. Od początku działalności zajmujemy się sprzedażą produktów związanych z odchudzaniem min: suplementów odchudzających, sprzętu fitness, żywności dietetycznej, kosmetyków oraz przeróżnych akcesoriów związanych z odchudzaniem. Nasz Cel jest bardzo prosty - Na rynkach całego świata, staramy się znaleźć najlepsze suplementy odchudzające, diety oraz profesjonalny sprzęt w rozsądnej cenie.

Z uwagi na branżę nie jest to łatwe zadanie. Rynek suplementów odchudzających oraz produktów wspomagających spalanie tłuszczu rozwija się w zawrotnym tempie. Niestety wielu producentów oferuje produkty które są po prostu nieskuteczne. Powiemy więcej- na rynku znajduje się większość takich produktów. Robimy wszystko, aby zaoferować Wam najlepszy produkt.

Twoje odchudzanie to nasza pasja - Lubimy swoją pracę, a trudne wyzwania wyzwalają w nas energię i twórcze myślenie. Każdy zadowolony klient, to nasz wspólny sukces. Możesz nam zaufać.

Strona docelowa
http://www.mmo.pl

Zdarzenie (Akcja) podlegające rozliczeniu
Prowizja od sprzedaży.

Warunki wynagradzania Wydawcy
Wydawca otrzyma prowizję Potwierdzona przez Reklamodawcę sprzedaż dowolnego z produktów oferowanych na stronie www.mmo.pl. Wynagrodzenie wypłacane będzie na podstawie raportu przygotowanego przez Afilo, zgodnie z regulaminem Afilo.

Czas emisji reklam
Program zachowuje ważność od 15 kwietnia 2008 do odwołania.

Kreacje będą emitowane za pomocą kodów emisji udostępnionych Afiliantom przez Afilo i mogą być aktualizowane automatycznie.