witryny

Kampania Gram.pl

Gram.pl

Zasady programu

sklep.gram.pl To jeden z największych sklepów internetowych z grami komputerowymi. Gry, największe przeboje dostępne są zarówno na PC jak i platformy konsolowe (Xbox 360, Playstation, Wii, PSP, NDS). Dzięki powiązaniu sklepu z serwisem społecznościowym gram.pl kupujący mają możliwości nabywania gier po preferencyjnych cenach, co czyni ten program niezwykle atrakcyjnym dla wydawców (afiliantów). Sklep sprzedaje także bardzo popularne karty pre-paid do Warcraft, a także doskonale sprzedające się gadżety do gier (np. Wiedźmin), plakaty, książki fantasy, a nawet sprzęt komputerowy.

Strona docelowa
http://sklep.gram.pl
oraz strony dedykowane z ofertami promocyjnymi

Dlaczego warto promować sklep
często aktualizowane formy reklamy
bogata oferta sklepu, każdy znajdzie coś dla siebie
częste promocje i wyprzedaże
profesjonalna obsługa wysyłki w sklepie
duże zaplecze i krótki czas oczekiwania na przesyłki
duże zaufanie do sklepu kupujących
wkrótce nowe formy reklamy (feedy i wyszukiwarki gier) 

Warunki wynagradzania Wydawcy
Wydawca jest wynagradzany za wygenerowanie sprzedaży w sklepie. 3% za wygenerowanie sprzedaży na produktach sklepu, za wyjątkiem sprzętu 0,5% za wygenerowanie sprzedaży sprzętu komputerowego Wartość prowizji jest naliczana od kwot netto sprzedaży.

Czas emisji reklam
Program zachowuje ważność do odwołania

modele płatności

Dostępne modele płatności,
sam wybierasz program, który Ci odpowiada.

NOWOŚĆ ! PPP (pay par play)
Afilo wprowadziło nowy format rozliczeniowy AdVideo, w którym rozlicza się za unikalne otworzenie filmu reklamowego.
Zliczanie odtworzenia następuje po ustalonej sekundzie emisji filmu.

PPC (Pay per click)
płatność za kliknięcie na materiale reklamowym
 
PPL (pay per lead)
płatność za wykonaną konkretną czynność
(np. otworzenie rachunku, zamówienie katalogu, wypełnienie ankiety, itp.) 

PPS (pay per sale)
Prowizja za sprzedaż ustalana kwotowo lub procentowo od wartości sprzedaży
np. za zakupy w sklepie internetowym, za podpisanie umowy on-line, itp. 

programy hybrydowe
kombinacja wyżej wymienionych form płatności