witryny

Kampania Chocolissimo III

Chocolissimo III 

Zasady programu
Sieć Afilo proponuje Afiliantowi (Wydawcy) możliwość pozyskiwania użytkowników, którzy są zainteresowani ofertą firmy MM Brown Polska

MM Brown Polska to firma oferuje wyrabiane ręcznie czekoladki Chocolissimo (praliny, owoce w czekoladzie, czekoladę pitną, tafle czekoladowe) oraz rynek oryginalną usługę składania życzeń w formie dedykacji układanej z literek wykonanych z mlecznej czekolady, czyli Czekoladowy Telegram.

Celem tego programu jest przekierowanie internautów na strony

www.czekoladowytelegram.pl i www.chocolissimo.pl

i sprzedaż usług oraz produktów oferowanych przez MM Brown Polska.

Strona docelowa
www.czekoladowytelegram.pl i www.chocolissimo.pl

Zdarzenie (Akcja) podlegające rozliczeniu
Prowizja od sprzedaży.

Warunki wynagradzania Wydawcy
Wydawca otrzyma prowizję za każdego użytkownika, który za jego pośrednictwem przekierowany zostanie na stronę www.czekoladowytelegram.pl lub www.chocolissimo.pl oraz prowizję od każdej zrealizowanej przez tego użytkownika transakcji. Wynagrodzenie wypłacane będzie na podstawie raportu przygotowanego przez Afilo, zgodnie z regulaminem Afilo i potwierdzeniu prawidłowości transakcji przez firmę MM Brown

Czas emisji reklam
Program zachowuje ważność od 01 października do 28 lutego 2009 roku. Kreacje będą emitowane za pomocą kodów emisji udostępnionych Afiliantom przez Afilo i mogą być aktualizowane automatycznie.

modele płatności

Dostępne modele płatności,
sam wybierasz program, który Ci odpowiada.

NOWOŚĆ ! PPP (pay par play)
Afilo wprowadziło nowy format rozliczeniowy AdVideo, w którym rozlicza się za unikalne otworzenie filmu reklamowego.
Zliczanie odtworzenia następuje po ustalonej sekundzie emisji filmu.

PPC (Pay per click)
płatność za kliknięcie na materiale reklamowym
 
PPL (pay per lead)
płatność za wykonaną konkretną czynność
(np. otworzenie rachunku, zamówienie katalogu, wypełnienie ankiety, itp.) 

PPS (pay per sale)
Prowizja za sprzedaż ustalana kwotowo lub procentowo od wartości sprzedaży
np. za zakupy w sklepie internetowym, za podpisanie umowy on-line, itp. 

programy hybrydowe
kombinacja wyżej wymienionych form płatności